تبلیغات
آموزش خلبانی پاراگلایدر در تهران و پرواز تفریحی پاراگلایدر در تهران 09101830501

تصویر ثابت

واکی تاکی مجاز
واکی تاکی موتورولا
خرید بیسیم
فروش بیسیم موتورولا

مهم ترین مطالب سایت

رزرو پرواز تفریحی پاراگلایدر
گالری عکس شاگردان بهمن ماه
سقوط آزاد با چتر تفریحی
آموزش سقوط آزاد و چتر بازی
فروش بیسیم پوکسینگ puxing PX-328
آموزش سقوط آزاد و چتر بازی تفریحی
Speedrider آموزش پارااسکی
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 6
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 5
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 4
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 3
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 2
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 1

پرواز تفریحی پاراگلایدر

پرواز تفریحی دونفره با پاراگلایدر

زمان برگزاری پروازهای تفریحی :
همه روزه از ساعت 8 صبح تا 7 عصر پروازهای تفریحی دونفره با پاراگلایدر
زیباترین خاطره ی زندگیتان را برایتان رقم خواهیم زد
بدون نیاز به آموزش و کمتر از 2 دقیقه آماده ی پرواز خواهید شد
هزینه ی پروازتفریحی :
1.700.000ریال
هزینه ی رزرو :
400.000ریال
هزینه ی فیلمبرداری:
250.000ریال

رزرو پرواز تفریحی,paraglider

onlyuhf

فروش واکی تاکی پوکسینگ

خواشمندیم در صورت قطعی بودن خرید وسفارش با شماره های تماس فروشگاه تماس بگیرید
لیست قیمت ها درون وبلاگهاست


آموزش پاراگلایدر

آموزش پاراگلایدر دوره ی مقدماتی

15 جلسه ی 2 ساعته
شامل : آشنایی با چتر و بال کشی - پرواز کوتاه - پرواز های دونفره با مربیان - و پرواز تک نفره ی کارآموز بیمه مسئولیت و تربیت بدنی
صدور گواهینامه و مجوز پرواز از فدراسیون ورزشهای هوایی
کادر آموزشی متشکل از با سابقه ترین های این ورزش و جزو انجمن ورزشهای هوایی به همراه 4 کمک مربی همزمان در جلسات آموزشی تعرفه های آموزشی :
تعرفه ی شماره 1:
هزینه ی آموزش 20.000.000 ریال
15 جلسه - تعداد روزهای آموزشی کارآموز یک روز و دو روز در هفته - پنجشنبه ها و جمعه ها
تعرفه ی شماره 2
هزینه ی آموزش 19.000.000 ریال
تخفیف اینترنتی

پرواز تفریحی پاراگلایدر

راه اندازی سیستم دریافت بلیط رزرو اینترنتی

09101830501
09101830502
هزینه ی رزرو پرواز تفریحی
400.000 ریال
برای رزرو زمان پرواز تفریحی می بایستی یک هفته تا 48 ساعت قبل اقدام کنید

09101830501
09101830502
تلفن تماس رزرو پرواز های تفریحی:
09101830502
زمان ثبت نام کلاسهای آموزشی پاراگلایدر
روزهای فرد از صبح 8 تا 6 بعد از ظهر
مدارک جهت ثبت نام :
3 قطعه عکس + 3 فتوکپی شناسنامه + 3 فتوکپی کارت ملی + پیش پرداخت 800 هزارتومان

PARAPINK5|تئوری آموزش پرواز با پاراگلایدر (مقدماتی) 4
09101830502 P5 COMPANY
آموزش خلبانی
آموزش خلبانی پاراگلایدر
آموزش خلبانی پاراگلایدر

تئوری آموزش پرواز با پاراگلایدر (مقدماتی) :

1: پاراگلایدرها چگونه پرواز میکنند
2: فرود لندینگ
3: روشهای فرمان دادن به پاراگلایدر
4: ترافیک هوایی
5: روشهای اوج گیری Thermal


آموزش پاراگلایدر          

ترافیک هوایی


هنگامیكه دو پاراگلایدر پشت سر هم حركت میكنند ، اگر پاراگلایدر عقبی سرعت بیشتری داشته باشد ،هنگام نزدیك شدن به پاراگلایدر جلویی باید از سمت راست آن سبقت بگیرد .
هنگامیكه دو پاراگلایدر از روبرو به هم نزدیك میشوند ،باید هر یك به سمت راست بچرخند.
اگر دو پاراگلایدر در مسیری هستند كه در نهایت بایكدیگر برخورد میكنند ،حق تقدم باپاراگلایدری است كه در سمت راست است و پاراگلایدری كه در سمت چپ میباشد باید به طرف چپ تغییر مسیر داده یا از سرعتش بكاهد .
هنگامیكه دو پاراگلایدر در دو ارتفاع مختلف پرواز میكنند ،حق تقدم باپاراگلایدری است كه ارتفاع كمتری دارد
هنگامیكه چرخش ’ 360   د ر Thermal ، اگر پاراگلایدر دیگری بالای سر و یا زیر پا راگلایدر شما در حال گردش است باید در همان جهتی چرخید كه آن پاراگلایدر میگردد.
هنگامیكه دو پاراگلایدر در كنار كوه پشت سر هم حركت میكنند ، اگر پاراگلایدر عقبی سرعت بیشتری داشته باشد ، هنگام نزدیك شدن به پاراگلایدر جلویی باید دور بزند یا اگر بخواهد سبقت بگیرد از بین كوه و پاراگلایدر جلویی اینكار را انجام دهد.
هنگامیكه  دو پاراگلایدر در كنار كوه از روبرو به هم نزدیك میشوند حق تقدم با پاراگلایدری است كه سمت راست آن كوه قرار دارد پاراگلایدری كه سمت راست آن باز است باید به آن سمت گردش كند .
اگر پاراگلایدری قوانین ترافیك را رعایت نكرد ، شما باید بلافاصله از آن دور شده در صورت امكان در منطقه فرود بیاید .
گر یك پاراگلایدر در آسمان آسیب دیده باشد ،در هر ارتفاع یا جهتی كه باشد، نسبت به سایرین حق تقدم دارد


چرخش 360 درجه(Turn 360):

حداقل یك دور گردش كامل از سمت چپ یا راست را چرخش ‘ 360 میگویند.
این گردش میتواند Break ها  ، CG و یا تركیبی از آنها باشد.
از گردش ‘ 360 برای كاهش ارتفاع و در بعضی  موارد برای اوجگیری استفاده میشود .

Spin :

Spin حالتی است كه یك طرف چتر  Stall , و طرف دیگر پرواز میكند .
در این حالت چتر به سرعت شروع به چرخیدن حول محور   Y awمیكند .

Spril dive :

هرگاه گردشهای 360 درجه را باشعاع كم انجام دهیم به آن Spril dive میگوییم .
از این مانور برای كاهش سریع ارتفاع استفاده میشود .

Big Ears :

جمع كردن و بطرف پایین كشیدن دو سر بال را Big Ears گوییم .
اینكار باكشیدن بندهی بیرونی رایزرهای A بطرف پایین انجام میگیرد.
از این مانور برای كم كردن ارتفاع استفاده میشود .

Top  Land :

اگر شرایط جوی مساعد باشد و خلبان نیز تجربه و مهارت كافی داشته باشد .، میتواند پس از Take Off ، در همان محل فرود آید. به این عمل  Top Landing میگوییم .
توجه : مانورهای ذكر شده بالا فقط جهت آشنایی بوده و خلبان مبتدی به هیچ وجه مجاز به انجام آنها نمیباشد.

Front Tuck :

به جمع شدن لبه حمله بال گفته میشود .
این مشكل ممكن است در اثر كشیده شدن رایزرهای A به طرف پایین و یا در شرایط هوای Turbulence بوجود می آید .برای حل مشكل (Recovery)  ،ابتدا  Break ها را همزمان به طرف پایین میكشیم و پس از باز شدن چتر ،Break  ها را كمی بالا میبریم تا چتر دوباره به پرواز در آید.

Asymmetric tuck :

حالتی است كه یك طرف بال جمع میشود و طرف دیگر پرواز میكند . در این حالت چتر به سرعت شروع به چرخش میكند .
این وضعیت اغلب در جریانهای Turbulence پیش می آید . برای   Recovery كردن بال در این حالت به ترتیب زیر عمل میكنیم:
Breakبال سمتی كه جمع نشده را به طرف پایین كشیده ،به همان سمت CG  میدهیم .(جلوگیری از چرخش)Break  سمتی كه جمع شده را باقدرت به طرف پایین كشیده ، سپس  دوباره بالا می بریم . این كار را چند بار انجام میدهیم تا قسمت جمع شده باز شود .(پمپ كردن) هردو Break  را كمی پایین میكشیم . چتر پس از باز شدن تمایل به شیرجه كردن پیدا میكند .بازیاد كردن فشار زیر بال از این كار جلوگیری میكنیم .(جلوگیری از شیرجه )
 

          

THE BEST TRAINING WE PARAGLIDING