تبلیغات
آموزش خلبانی پاراگلایدر در تهران و پرواز تفریحی پاراگلایدر در تهران 09101830501

تصویر ثابت

واکی تاکی مجاز
واکی تاکی موتورولا
خرید بیسیم
فروش بیسیم موتورولا

مهم ترین مطالب سایت

رزرو پرواز تفریحی پاراگلایدر
گالری عکس شاگردان بهمن ماه
سقوط آزاد با چتر تفریحی
آموزش سقوط آزاد و چتر بازی
فروش بیسیم پوکسینگ puxing PX-328
آموزش سقوط آزاد و چتر بازی تفریحی
Speedrider آموزش پارااسکی
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 6
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 5
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 4
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 3
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 2
تئوری آموزش پاراگلایدر (مقدماتی) 1

پرواز تفریحی پاراگلایدر

پرواز تفریحی دونفره با پاراگلایدر

زمان برگزاری پروازهای تفریحی :
همه روزه از ساعت 8 صبح تا 7 عصر پروازهای تفریحی دونفره با پاراگلایدر
زیباترین خاطره ی زندگیتان را برایتان رقم خواهیم زد
بدون نیاز به آموزش و کمتر از 2 دقیقه آماده ی پرواز خواهید شد
هزینه ی پروازتفریحی :
1.700.000ریال
هزینه ی رزرو :
400.000ریال
هزینه ی فیلمبرداری:
250.000ریال

رزرو پرواز تفریحی,paraglider

onlyuhf

فروش واکی تاکی پوکسینگ

خواشمندیم در صورت قطعی بودن خرید وسفارش با شماره های تماس فروشگاه تماس بگیرید
لیست قیمت ها درون وبلاگهاست


آموزش پاراگلایدر

آموزش پاراگلایدر دوره ی مقدماتی

15 جلسه ی 2 ساعته
شامل : آشنایی با چتر و بال کشی - پرواز کوتاه - پرواز های دونفره با مربیان - و پرواز تک نفره ی کارآموز بیمه مسئولیت و تربیت بدنی
صدور گواهینامه و مجوز پرواز از فدراسیون ورزشهای هوایی
کادر آموزشی متشکل از با سابقه ترین های این ورزش و جزو انجمن ورزشهای هوایی به همراه 4 کمک مربی همزمان در جلسات آموزشی تعرفه های آموزشی :
تعرفه ی شماره 1:
هزینه ی آموزش 20.000.000 ریال
15 جلسه - تعداد روزهای آموزشی کارآموز یک روز و دو روز در هفته - پنجشنبه ها و جمعه ها
تعرفه ی شماره 2
هزینه ی آموزش 19.000.000 ریال
تخفیف اینترنتی

پرواز تفریحی پاراگلایدر

راه اندازی سیستم دریافت بلیط رزرو اینترنتی

09101830501
09101830502
هزینه ی رزرو پرواز تفریحی
400.000 ریال
برای رزرو زمان پرواز تفریحی می بایستی یک هفته تا 48 ساعت قبل اقدام کنید

09101830501
09101830502
تلفن تماس رزرو پرواز های تفریحی:
09101830502
زمان ثبت نام کلاسهای آموزشی پاراگلایدر
روزهای فرد از صبح 8 تا 6 بعد از ظهر
مدارک جهت ثبت نام :
3 قطعه عکس + 3 فتوکپی شناسنامه + 3 فتوکپی کارت ملی + پیش پرداخت 800 هزارتومان

PARAPINK5|تئوری آموزش پرواز با پاراگلایدر (مقدماتی) 3
09101830502 P5 COMPANY
آموزش خلبانی
آموزش خلبانی پاراگلایدر          تئوری پرواز با پاراگلایدر (مقدماتی)
روش های فرمان دادن به پاراگلایدر

تئوری آموزش پرواز با پاراگلایدر (مقدماتی) :

1: پاراگلایدرها چگونه پرواز میکنند
2: فرود لندینگ
3: روشهای فرمان دادن به پاراگلایدر

آموزش پاراگلایدر          

روشهای فرمان دادن به پاراگلایدر


روشهای فرمان دادن به پاراگلایدر:
Break
CG| Center Of Gravity
Rear Riser

Break ها چگونه عمل میكنند ؟

در انتهای لبه فرار در بال همواره نیروی  Drag وجود دارد .
باكشیدن  Break ا بطرف پایین لبه فرار بطرف پایین كشیده شده و نیروی  Drag  افزایش پیدا میكند.باافزایش نیروی  Drag، سرعت هوایی (Air Speed )  نیز كاهش میابد.
باكشیدن یكی از  Break ها بطرف پایین ،نیروی  Drag  در یك بال افزایش یافته ، باعث كاهش سرعت در آن بال میشود ، در حالی كه بال دیگربا سرعت بیشتری نسبت به بالی كه  Break  آن كشیده شده حركت میكند .نتیجه این اختلاف سرعت ،گردش چتر به طرف بالی است كه Break آن كشیده شده است .
بابرگرداندن Break كشیده شده به حالت اولیه ، چتر مجددا  در مسیر مستقیم شروع به حركت میكند.

Stall

Stall  یا واماندگی لحظه ای است بحرانی كه وسیله پرنده از پرواز خارج میشود .
اگر هر دو Break را آرام آرام به طرف پایین كشیده و نگه داریم ،سرعت هوایی چتر كاهش می یابد.این كاهش سرعت تا وقتی كه به حداقل سرعت پرواز چتر میرسد ، ادامه می یا بد .در لحظه ای كه سرعت هوایی چتر از سرعت Min  چتر كمتر میشود ، چتر به حالت   Stall یا واماندگی میرسد و پس از ازآن سقوط  Drop)  )  اتفاق می افتد.

 CG Center OF Gravity

خلبان میتواند بامتمایل كردن وزن بدن خود به چپ یا راست مركز ثقل پاراگلایدر را تغییر داده ، باعث گردد تا وسیله به طرفی كه سنگینتر گردیده تغییر جهت داده ، گردش نماید . برای چرخش سریعتر میتوان از  Break و CG  به طور همزمان استفاده نمود .

Rear Riser

در مواقعی كه Breakها پاره شوند یا به هردلیلی از كار افتند ، میتوان بااستفاده از اخرین RISER ها پاراگلایدر را كنترل نمود.این كار فقط در مواقع اضطراری و بااحتیاط كامل انجام میگیرد.

باد نسبی Relative Wind

بادی است كه همواره مخالف جهت پرواز و سرعتش هم اندازه سرعت هوایی وسیله پرنده است .
Turbulence

Turbulenceعبارت است از جریانهای آشفته هوایی .

Turbulence میتواند بر اثر عبور هوا از روی جسم جامد یا عبور یك سیال از روی سیال دیگر و یا جابجایی توده های مختلف هوا به وجود آید .در تمامی موارد Turbulence  میتواند باعث ایجاد مشكلات در پرواز و جمع شدن بال گردد .در شرایطی كه هوا در وضعیت Turbulence است به هیچ عنوان نباید پرواز كرد و در صورتیكه در حال پرواز به چنین هوایی برخورد كردیم باید باحفظ فشار زیر بال از منطقه Turbulence خارج شده و فرود بیاییم.

Rotor

Rotor  عبارت است از جریانهای آشفته پشت موانع .
هنگامی كه باد به لبه یك كوه ،تپه ،ساختمان و …برخورد میكند ، در قسمت پشت مانع جریانهای آشفته ای تولید میشود .این جریانها به شدت باد و شكل و ارتفاع مانع بستگی دارد .
در هر صورت به هیچ عنوان نباید در Rotor  پرواز كرد و اگر ناخواسته داخل Rotor قرار گرفتیم ، فشار زیر بال را حفظ و آماده فرود اضطراری میشویم.

Drag

Drag عبارتست از جریانهای آشفته هوایی كه در انتهای بال ( لبه فرار ) ایجاد میشود و بدلیل اینكه فشار هوا در آن نقطه از طرف پایین به بالا میباشد .

Vortex

Vortex))عبارتست از جریانهای آشفته حلقوی انتهای بال. Vortex)) معمولا در نوك بالها ایجاد میشود و چون در آن ناحیه فشار هوا از پایین و پهلو میباشد ، این جریانها نیز بصورت حلقوی میباشند.در هر صورت باید از نزدیك شدن به پاراگلایدرهای دیگر چه از پشت سر بدلیل وجود Drag ، و چه از كنار بدلیل وجود Vortex)) ، جدا خودداری نمود .در شرایط پروازی یكسان قدرت Vortex)) بیشتر از قدرت  Drag میباشد .
الگوی ترافیك فرود Traffic pattern :

در هنگام نزدیك شدن به محل فرود ، باتوجه به موقعیت محل ، ارتفاع ، جهت و شدت وزش باد ترافیك فرود را بصورت زیر به اجرا در می آوریم:
 در هنگام S زدن علاوه بر كم كردن ارتفاع ،به هدف نزدیك میشویم ولی در هنگام  8زدن فقط ارتفاع كم شده و پس ا ز كاهش ارتفاع بطرف هدف حركت میكنیم .
 

          

THE BEST TRAINING WE PARAGLIDING